Talenten
- Analytisch
- Empathisch
- Verantwoordelijk
Blinkt uit in
Vertrouwen geven, vanuit een ander perspectief kijken en structuur aanbrengen.
Ervaring
Gelooft dat organisaties succesvoller en klanten loyaler zijn als mensen met trots, betrokkenheid en plezier kunnen werken. Al 25 jaar draagt zij bij aan het functioneren van mensen, teams en organisaties door de communicatie en samenwerking met collega’s en klanten te versterken en ieders kwaliteiten optimaal te benutten. Vanuit haar management en onderwijskundige achtergrond kijkt zij breed naar ontwikkelingsvraagstukken en helpt zij om persoonlijke doelen te verbinden met de doelen van het team, de organisatie en de klant. Kernwoorden in haar aanpak zijn bewustwording & zelfreflecterend vermogen creëren, patronen doorbreken, soft skills ontwikkelen en nieuw gedrag verankeren.
Wat mensen vaak niet van mij weten
- Dat Roos als manager een onboarding programma heeft ontwikkeld dat nu, 15 jaar later, nog steeds ‘het klasje van Roos’ wordt genoemd.
- Dat Roos als klein meisje bioloog wilde worden en nog steeds graag in de natuur struint.